Valentino
- HITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиNEWКупитиHITКупитиNEWКупитиКупитиNEWКупитиNEWКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиNEWКупитиПовідомити про появуПовідомити про появуПовідомити про появуПовідомити про появуПовідомити про появуПовідомити про появуПовідомити про появуValentino Born In Roma Donna Yellow DreamПарфумована вода (тестер без кришечки)0★★★★★Немає в наявностіПовідомити про появуВідгуки про Valentino
- Valentino Born in Roma Uomo IntenseПарфумована водаАромат чудовийДДанило★★★★★
- Valentino Born In Roma Donna Yellow DreamПарфумована водаМоя любов.ООксана★★★★★
Ви нещодавно переглядалиValentinoІсторія знаменитого дому моди Valentino розпочалася з відкриття в Римі наприкінці 50-х ательє на вулиці Віа Кондотті. Його власник Валентино Гаравані з юних років захоплювався модою та мистецтвом. Ще в підлітковому віці він повідомив батькам, що хоче займатися модельним бізнесом. Батьки дуже сподівалися, що син обере медицину або юриспруденцію, але відмовляти його не стали.
Сім'я мала скромний достаток. Батько займався продажем електроламп, а мати була домогосподаркою, але вони знайшли необхідні кошти для навчання сина спершу в Італійській школі моди та стилю в Мілані, а потім у Парижі, у Школі при Синдикаті Високої моди.
Створення власної марки
Бренд Valentino офіційно зареєстрований 1960 року й досить швидко став впізнаваним. До першої колекції дизайнера увійшли моделі з тонких тканин, прикрашені вишуканою вишивкою. Вони м'яко облягали жіночу фігуру та підкреслювали плавність ліній. Деякі критики вважали, що перші успіхи нової марки пов'язані з прихильним ставленням до Гаравані знаменитої американської актриси Елізабет Тейлор. У цей період Елізабет перебувала в Італії, зацікавилася роботами молодого кутюр'є та замовила у нього білу сукню.
Справжній успіх приходить до Гаравані після участі в модному показі, який проходив 1962 року у Флоренції, в готелі Пітті Палас. Захоплені відгуки любителів новинок, журналістів та експертів надихають кутюр'є. Успішне ательє стає знаменитим домом моди, послугами якого користуються Жаклін Кеннеді, Одрі Хепберн, Ненсі Рейган.
Кількість замовлень постійно зростає. Гаравані купує дорогі матеріали, витрачає великі суми на організацію виробництва і намагається поєднати творчий процес із вирішенням практичних питань. Ціною такого підходу стають значні фінансові труднощі. Виправити ситуацію допомогло партнерство з Джанкарло Джамметті. Джанкарло вивчав архітектуру, але він впевнено почувався в бізнесі й успішно впорався з розв'язанням організаційних і фінансових завдань.
На вершині слави
З 1968 по 1998 рік відбувається ціла низка важливих для розвитку цього модного дому подій:
- логотип бренду вперше використовується як декоративний елемент при оформленні одягу;
- відкривається перший фірмовий бутик у Франції;
- під брендом Valentino починається випуск одягу та аксесуарів для чоловіків;
- марка стає постійним учасником Паризького тижня моди;
- бренд представляє свій перший аромат для жінок;
- Валентино Гаравані розробляє уніформу для італійських олімпійців;
- знаменитий артист балету Михайло Баришников представляє першу парфумерну композицію бренду для чоловіків;
- головний офіс компанії переїжджає в розташований у центрі Рима палац Палаццо Міньянеллі, побудований у XVI столітті.
Дім моди Valentino: сучасні реалії
У 2008 році Гаравані пішов з бізнесу та більше не займається розробленням колекцій. Створений ним бренд продовжує свій успішний розвиток і не обмежується тільки пошиттям одягу. Динамічно розвивається парфумерний напрямок. Візитівкою Valentino вважається насичений червоний колір. Для парфумерії цієї марки також характерні насиченість, поєднання контрастних нот і виражений італійський стиль.
У 2021 році бренд представив свою першу лінійку декоративної косметики. Відзначимо низку особливостей пропонованої продукції:
- розкішне оформлення футлярів у фірмовому червоному кольорі з використанням золотистої інкрустації;
- до лінійки входять як повнорозмірні помади зі змінними блоками, так і мініатюрні варіанти для носіння в кейсі;
- багатофункціональний олівець для брів призначений для заповнення пустот, промальовування контуру й розчісування волосків;
- у палетки тіней з 8 пігментів входять відтінки, які можна використовувати як рум'яна.
Замовляйте парфумерію та декоративну косметику Valentino з доставленням по Києву та Україні на сайті мультирегіонального інтернет-магазину MAKEUP.